Izobraževanje za pedagoške in druge strokovne delavce:

Zgodnje odkrivanje in preprečevanje travm pri otrocih

Spregledani otroci, kako jih prepoznati?

Šolsko leto 2021/22


Statistika kaže, da je spolno zlorabljen vsak peti otrok, kar pomeni, da lahko v povprečnem slovenskem razredu pričakujemo 3 do 5 žrtev. 

Otrok, ki so preživeli še druge oblike travmatičnih izkušenj kot sta fizična zloraba in izguba bližnjega, pa je še veliko več. 

 Ravno zato je pomembno, da smo kot strokovnjaki opremljeni s potrebnim znanjem o tem, kako travma vpliva na otroka, kaj v tovrstnih situacijah potrebuje ter kako lahko in moramo ukrepati.


Skozi izobraževanje boste:

Postani otrokov heroj

Spoznali kaj vse je travma za otroka oz. mladostnika in kakšna je njena biopsihološka osnova.

Bolje razumeli kako vse travma vpliva na posameznika in zakaj pride do nekaterih neželenih vedenj.

Spoznali kakšen vpliv ima travma glede na starostno obdobje v katerem se zgodi.

Osvojili znanje za nudenje prve psihološke pomoči otrokom, ki so preživeli travmatične izkušnje. 

Kaj boste pedagoški delavci s tem pridobili:

Novo razumevanje otrokovega/mladostnikovega vedenja.

Znanje za kompetentno prepoznavanje otrok, ki so preživeli travmo in nudenje ustrezne pomoči.

Spretnosti za izvedbo pogovora z otrokom, ki je preživel zlorabo ter učinkovito ukrepanje.

Praktične vaje in rešitve, ki jih boste lahko takoj vnesli v prakso.

Delovne liste in drug material za delo z otroki, ki so preživeli travmatične izkušnje.

Kako poteka izobraževanje?

Izobraževanje bo potekalo v živo (v kolikor bodo okoliščine dopuščale), v nasprotnem primeru pa preko ZOOM-a in sicer:

  • 13. in 14. januarja 2022
  • možnost ponovitve v maju 2022

Teme:

  • Zakaj je (pre)poznavanje psihološke travme pomembno?
  • Kaj je travma za otroka/mladostnika?
  • Nevrobiologija travme
  • Vpliv travme na celostni razvoj otroka/mladostnika
  • Načini zgodnjega odkrivanja travm pri otrocih in mladostnikih
  • Ukrepi v primeru suma zlorabe otroka/mladostnika
  • Nudenje psihosocialne pomoči otroku/mladostniku s travmatično izkušnjo
  • Preventivni ukrepi in grajenje otrokove/mladostnikove odpornosti ter mentalnega zdravja
  • Refleksija in zaključek

Čeprav se bomo srečali preko spleta, si želimo ustvariti zaupno, dinamično in sproščeno vzdušje.

To ne bo samo še eno predavanja, ampak praktična, izkustvena delavnica, z veliko prostora za vaša vprašanja, diskusije in delo v manjših skupinah.

Bonus 1:

Udeležba vam prinese 1 točko ob napredovanju!

Bonus 2:

Paketek z vsem potrebnim materialom + majhnim presenečenjem!

Bonus 3:

Brezplačna poštnina pri nakupu katerega koli izdelka v Vilinem butiku!

Cena:

Za prijave preko KATISa (sofinancira ministrstvo): 111,33 €

Vsi ostali: 230,00 €

Prijave preko KATIS-a, za vse zaposlene v vzgoji in izobraževanju (VIZ).

Vsi ostali se lahko prijavite s klikom na spodnji gumb:


Izvajalke

Nina Kočar, uni. Dipl. biopsihologinja, MSc Counselling studies, direktorica in ustanoviteljica Lunine vile

Že več kot 4 leta vsakodnevno nudim psihosocialno in psihoterapevtsko pomoč otrokom in mladostnikom, ki so preživeli travmatične izkušnje.

Pri svojem delu uporabljam različne kreativne tehnike in pristope, ki mi pomagajo vstopiti v otrokov svet in ga zares razumeti, tudi v situacijah, ki so tako hude da besed sploh igrače, slikanice in pesek so eni izmed mojih najljubših pripomočkov, ki jih uporabljam pri svojem delu in bi jih rada predstavila tudi tebi. Z vsem srcem verjamem, da čisto vsak otrok šteje, da se je za vsakega vredno potruditi in da je moja naloga, da najdem njegovo abecedo, ne da se on nauči moje.

Kamila Holla, prof. specialne in rehabilitacijske pedagogike, mag. terapevtske pedagogike 


Eden bolj jasnih spominov iz časa študija terapevtske pedagogike (Univerza Komenskega, Bratislava, Slovaška) je prvo srečanje z igralno terapijo, ki me je tako prepričala, da sem se odločila tudi za zaključni izpit na tem področju.

Poleg igralne terapije, izvajam terapijo odnosa med staršem in otrokom (filialna terapija) z namenom spodbujanja zdravljenja in poglobitve tega, za otroka najpomembnejšega odnosa.

Zagovarjam na otroka orientiran pristop, ki zahteva maksimalno mero spoštovanja in, ki z občutkom spodbuja razvoj veščin, potrebnih za zadovoljno življenje.

Ravno tako odločno spodbujam k vključevanju prave igre v življenja otrok, saj za njo pogosto zaradi strukturiranih dejavnosti zmanjkuje časa.

Anja Erjavec – Mag. biopsihologije, specializantka integrativne psihoterapije

Sem ženska, ki ljubi življenje, svoje delo pa opravljam z veliko mero strasti in srčnosti.Splet dogodkov in okoliščin me je vodil do strasti, ki jo čutim do dela z ljudmi in pomoči, ko boli duša.Že več kot leto dni v Lunini vili vsakodnevno delam s posamezniki, ki so preživeli travmatične izkušnje in jim nudim psihoterapevtsko pomoč.

Psihoterapija predstavljata velik in pomemben del mojega življenja, saj od mene terja nenehno skrb za lastno psihično kondicijo, ki jo treniram s čuječnostjo.


Mnenja udeležencev naših tečajev in izobraževanj:

Prijavi se na izobraževanje