Splošni pogoji poslovanja
1. SPLOŠNO
Splošni pogoji spletne trgovine Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., www.luninavila.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino www.luninavila.si (v nadaljevanju ponudnik, prodajalec ali spletna trgovina) upravlja Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., Celovška cesta 72, 1000 Ljubljana.
Nakupovanje v spletni trgovini www.luninavila.si poteka 24 ur na dan, vse dni v letu.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.luninavila.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Storitve spletne trgovine koristite, ko opravite nakup brez registracije. Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefonska številka, e-naslov),
- bistvene značilnosti izdelkov,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno določene,
- stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
3. POSTOPEK NAKUPA
Pobrskajte po naši spletni strani Vilin butik. Ko najdete izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na gumb ”Dodaj v košarico”. Če z miško kliknete na gumb ”Prikaži košarico”, se prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.
4. NAČINI PLAČILA
Pri spletnem nakupu je možno plačati na naslednje načine:
- Plačilo po predračunu – UPN položnica: na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu, prejmete predračun UPN položnico. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke v roku 1- 3 delovne dni. Če je rok dobave več kot 10 delovnih dni, vas o tem obvestimo. V primeru prejetega večjega števila izdelkov po naročilu, si pridržujemo pravico do daljšega dobavnega roka. V primeru, da ste izbrali plačilo po predračunu, lahko le-tega poravnate na: TRR: SI56 6100 0001 4077 569. Sklic je enak številki naročila!
- Plačilo s Paypalom: sprejemamo plačila preko Paypala. Pri zaključku naročila se bo odprla PayPal stran, kjer opravite plačilo.
- Plačilo s karticami: sprejemamo plačila s karticami Visa, MasterCard, American Express, Discover, Diner’s Club in JCB. V zadnjem koraku nakupa izberete plačilo s kartico tako, da kliknete na ikono s kartico – Debit or credit card. Odpre se vam novo okno, kjer vpišete številko kartice, CVV/CVC kodo, izberete datum zapadlosti kartice in potrdite. Običajno od vas zahteva banka še številko potrditve, ki jo prejmete na telefon.
5. CENE
Vse cene so v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV, saj Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., ni zavezanec za DDV. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov. Slike so simbolične. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnega spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Pri nakupu veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) v trenutku potrditve naročila. Pri nakupu velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila. V primeru kakršnihkoli napak pri cenah vam bomo omogočili odstop od nakupa.
AKCIJE in DRUGI POPUSTI
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujete izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike so označene. Pri vsakem izdelku, za katerega akcija ali cena s popustom velja, so jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
6. ZASEBNOST IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Upravitelj spletne trgovine Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p. je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve dosežene in jih tudi presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot posameznika: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov, itd. Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. Vaših osebnih podatkov ne zbiramo, razen v primeru, ko nam vi to omogočite oz. v to privolite – ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice. Od naših novic se lahko odjavite kadarkoli, in sicer na [email protected]. Če se spremenijo vaši osebni podatki, vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na [email protected]. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Za potrebe poslovanja Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
- kontaktno telefonsko številko,
- geslo v šifrirani obliki,
- ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu www.luninavila.si
Večino strani v spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi razkrili svoje osebne podatke, kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. IP-naslovi se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti.
Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku podjetja Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p.
O piškotkih
Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.
Preberi več o piškotkih na naši strani tukaj!
7. NAROČILA
ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo se zavrne, če se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti. Kupec ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.
OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, prične takoj po prejemu.
HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Kupec lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.
ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Ponudnik mora blago oz. storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe.
8. DOSTAVA in POŠTNINA
DOSTAVA POŠILJK
Izdelki bodo odpremljeni v najkrajšem možnem roku. Za vse knjige je rok dobave 2-5 delovnih dni, za tekstilne izdelke pa 10 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu. Navedeni rok začne teči po prejemu plačila ali potrdila o plačilu. Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Za dostavo pošiljke je potreben čas, ki za večino pošiljk traja 1 dan, lahko pa se zaradi razlogov, na katere nimamo vpliva, ta tudi podaljša (nesreče, razmere na cesti, napake, itd.).
PARTNER ZA DOSTAVO
Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupnino krije kupec.Stroški poštnine in pakiranja, ki jih plača kupec, se obračunajo ob naročilu blaga in znašajo 3,00 € na pošiljko. Ti pogoji veljajo le za dostavo po Sloveniji. Za dostavo izven Slovenije bomo zaračunali dejanske stroške poštnine po ceniku Pošte Slovenije ali druge dostavne službe.
Opozorilo: Pošta Slovenije in banke uporabnikov za vsako plačilo načeloma obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev spletne trgovine. Osebni prevzem ni možen.
DOSTAVA POŠTA SLOVENIJE
V kolikor vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam poštar pusti listek, pošiljko pa nato prevzamete na pošti. Če paketa po 10 dneh ne prevzamete, vas pošta še enkrat kontaktira, po 14 dneh pa se pošiljka vrne nazaj na Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p.
OSEBNI PREVZEM
Osebni prevzem ni možen!
9. POGOJI UDELEŽBE NA DELAVNICAH, SEMINARJIH IN IZOBRAŽEVANJIH
Prijava na seminarje in delavnice
Prijava je mogoča preko prijavnega obrazca na spletni strani ali preko elektronske pošte [email protected]. Pred prijavo obvezno preberite splošne pogoje poslovanja. S prijavo se uporabnik strinja s temi splošnimi pogoji poslovanja. Prijava je potrjena šele s plačilom.
Izvedba delavnic, seminarjev, izobraževanj
Seminar oziroma delavnica ali izobraževanje se izvede ob zadostnem številu prijavljenih udeležencev, kar je pogoj za izvedbo vsakega seminarja, delavnice oziroma izobraževanja. Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p. si pridržuje pravico do odpovedi oz. spremembe izvedbe seminarja zaradi premajhnega števila prijavljenih, zaradi odpovedi udeležencev ali zaradi višje sile (npr. bolezen predavatelja). Posamezni seminar, delavnica ali izobraževanje se izvede pod pogojem, da se prijavi najmanj deset oseb. V primeru, da se na posamezni seminar ali delavnico prijavi manj kot deset oseb, se seminar ali delavnica ne izvede in se o tem najmanj dva dni pred izvedbo po elektronski pošti obvesti vse osebe, ki so nanj prijavljene ter se jim v roku nadaljnjih 15 dni vrne plačano kotizacijo.
Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p. si pridržuje pravico do spremembe datumov ali lokacije izvedbe seminarja ali delavnice, o čemer bo obvestil osebe, ki so se nanj prijavile, najmanj dva dneva vnaprej. Gradiva, ki jih uporabljajo predavatelji in izvajalci usposabljanj so zaščitena avtorska dela. Za parkiranje na kraju dogodka poskrbijo udeleženci sami, zanj Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p. ne odgovarja.
Odpoved udeležbe na izobraževalnih programih
Odpoved prijave na seminar, delavnico ali izobraževanje je možen le v pisni obliki, posredovani po e-pošti na naslov [email protected]. Ustnih odpovedi, posredovanih po telefonu ali kako drugače, ne sprejemamo.
Udeleženec ima pravico pisno odpovedati udeležbo na dogodku na katerega se je prijavil 48 ur po prijavi na dogodek.
Stroški odpovedi so naslednji:
- Odpoved udeležbe v roku 48 ur po prijavi na dogodek – ni stroškov
- Odpoved udeležbe po 48 urah po prijavi na dogodek – stroški znašajo 100% cene kotizacije za dogodek
V primeru odpovedi v roku 48 ur po prijavi na dogodek, se stranki vrne plačana kotizacija v višini 100 % v roku 15 dni od prejema odpovedi. V primeru kasnejše odpovedi prijave, bo organizator kotizacijo zaračunal stranki v celoti zaradi nastalih stroškov poslovanja.
Našteto ne velja za primer bolezni, smrti ali drugih izrednih življenjskih okoliščin. V kolikor se udeleženec seminarja, delavnic ali izobraževanja naknadno premisli si lahko v tem znesku izbere drugo storitev ali izdelek. Vračilo denarja ni možno.
10. REKLAMACIJE
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.
V PRIMERU NAŠE NAPAKE
V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli. Priložite izpolnjen reklamacijski obrazec, ki ga na zahtevo pošljemo po elektronski pošti, s kratkim opisom, kaj je razlog za vračilo. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali pa poslali nove izdelke.
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.
POŠKODBA IZDELKA MED DOSTAVO
Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se prosim obrnite na dostavno službo, ki izvrši dostavo. V kolikor menite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naša inštitucija ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur. l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalca obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za pravico do odstopa od nakupa prične teči z dnem prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca [email protected] ali na sedež podjetja Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., Celovška cesta 72, 1000 Ljubljana. Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti kopijo računa. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na naslov prodajalca Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., Celovška cesta 72, 1000 Ljubljana. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Možnost vračila ne velja za izdelke, ki so bili izdelani posebej po željah kupca.
11. ODGOVORNOST IN INTELEKTUALNA LASTNINA
Pri urejanju spletne strani skušamo zagotavljati točnost in ažurnost informacij. Kljub temu pa je kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake v informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na tej spletnih strani.
Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani kadarkoli, brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako ne odgovarjamo uporabnikom za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav, oziroma zaradi nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo iz spletne strani.
Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega našega soglasja.
12. REŠEVANJE SPOROV
Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.
V kolikor stranki spora ne moreta rešiti preko pritožbe, z medsebojnim sporazumevanjem, je za spore pristojno sodišče ustrezne pristojnosti v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnegareševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z 32. členom Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Lunina vila, inštitut za zaščito otrok so. p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.